2016年1月15日 星期五

蟲草花蒸雞飯 by 電蒸爐



大型超市我依家都好少去, 大部份時間都會去數字屋買, 因為真係平好多同埋產品質素係唔會好差既.
最近就愛上佢個隻南美州既原隻雞, 之前都試過焗全雞.
最近我就諗左個好慳家既食法, 一雞幾味, 將隻雞分開雞脾, 雞亦, 雞胸同雞殼. 就住唔同既部位就可以設計唔同既菜式喇!!!
今日我就用左脾亦雙飛 x 蟲草花喇!! 重要係係公司蒸黎做午餐, 方便快趣, 雞肉重滑滑tim!!!!!

份量: 2人前, 製作時間: 1 小時

材料
雞脾
1
雞全翼
1
蟲草花
適量
薑絲
適量
1/2 茶匙
豉油
1湯匙
1/2湯匙
麻油
1湯匙
1/2
熱水
1/2

做法
1.      雞係之前一晚醃定, 將雞脾, 雞全翼斬件, 用薑絲, , 豉油, , 麻油醃
2.      蟲草花浸水5-10分鐘, 揸乾水, 加落雞到醃最少15分鐘, 我今次醃左過夜
3.      米用熱水反覆洗2, 加半杯熱水, 放蒸爐蒸15分鐘
4.      15分鐘後可加已醃好既雞一齊蒸, 直至飯同雞都熟透 (我全程蒸左1小時)

PS
1.      因為我同tea break 時間煮, rush, 所以好多step 都要一次過做, 同埋做到整齊唔好影響人, 蒸飯既兜我係用玻璃食物盒, 因為貪佢有蓋, 洗米個陣可以lock chok, 咁唔會整到周圍係.
2.      請注意! 蒸飯水既用量同我地平時用電飯煲會用少d
3.      同埋我地用個d 電蒸爐同屋企開火蒸係有分別, 所以我會用熱水洗米, 咁會令d 米快d
4.      至於雞我就蒸左45分鐘, 初頭都驚會唔會蒸太耐會老左, 最後出黎都唔會喎, 食落都重好滑

沒有留言:

張貼留言