2016年1月16日 星期六

小時光@觀塘




今日返長週, 下晝諗住去長沙灣拎貓砂, 順便探下契女. 中間有少少時間就去左觀塘試左呢間富有台灣味道既食店 小時光..

小時光座落係觀塘工廈內, 唔算太難搵. 不過一上到去就見到門口坐住好多人等緊位喇好彩我係一個人, 咁就可以即刻有位喇!

入到去坐低你就會感受到個種那些年既感覺.
點餐以自助形式, 睇好食咩就去cashier 落單, 俾錢. 之後職員會俾個be be 機你, 當拎得野食個陣, 個機就會響, 提你可以出去拎.

我就叫左個夜市香酥雞便當, 有塊大雞扒, 一碗白飯再加3款前菜, $55 其實都好抵食個塊雞扒手掌咁大同咁厚, 絕對冇呃稱woooo…

講完外型就講內涵喇食落口, 熱辣辣又夠香酥重冇太多既油膩感, 一定係即叫即炸既!

佢既便當餐就冇包野飲既, 所以要side order. 我冇叫野飲, 但店家就好貼心咁提供清水俾客人自由酙.

我會再黎嫁! 下次會想試佢既牛肉麵

觀塘興業街18號美興工業大廈A1C

沒有留言:

張貼留言