2016年4月24日 星期日

喜臨門麵家@澳門

上星期同屋企人一齊去左一日澳門.
主要都係以食為主啦!
葡撻,葡國菜,豬扒包就唔少得 
但我今次要介紹既係蝦籽同蝦籽麵


呢間舖係十月初五街 接近尾既位置 
我地由街尾牛記食左個蟹黃撈麵再行到黎喜臨門 
佢地買乾麵 當中有全蛋蝦籽麵、瑤柱蝦籽麵、魚蓉麵、菠菜麵
最重中之重既記係蝦籽,好香好香
我最後買左1斤全蛋蝦籽麵,粗幼兩溝共9個 $43斤 同埋一兩蝦籽$20/兩

今朝我用自己既蝦濃湯粒+成仔記雲吞+蝦籽粗. 只用清水,不需加鹽, 都夠晒味,啖啖都有蝦籽香! 


店名: 喜臨門麵家
地址: 澳門十月初五日街38號地下

2 則留言:

  1. 我好中意食蝦籽麵,而家加入更多蝦籽,一定要試。

    回覆刪除
  2. 記得呢個麵只需要用1.5碗清水煮, 唔使加調味都可以令你飲晒碗湯嫁喇!!!

    回覆刪除