2016年5月25日 星期三

出街食 – Manna 嗎哪@大埔



太平開左間工廈餐廳, 去左幾次.. 真心要介紹下俾大家
佢位處於太平工業中心第二座既一個工廈單位, 餐廳入面有兩排窗, 窗外既境就係衛奕信徑8, 一大片既綠色樹林, 日頭上去食野HEA 真係令人好RELAX!!!

我已經係第4次黎第一次係黎TEA, 之後LUNCH, 最近2次都係晚飯..
佢有TEA SET, LUNCH SET, 至於夜晚就散叫+ $15就可以有湯加野飲!

講下佢地野食先性價比係極高既真係可以用抵食夾大件黎形容!!!! 同埋味道係真係食得出佢地好有心去做




漢堡扒都好多肉汁
個飽唔係普通漢堡飽黎嫁WOOO.. 好似係每朝新鮮焗 再係上面掃左蜜芽糖

配蜜糖芥末醬同粗薯條

講真.. 我咁大食都食唔晒呀!!

今日既餐湯係雜菜湯重跟左個無冰既凍奶茶….



濃郁既牛肝菌味, 唔錯!

但我朋友就話飯有D


五六十蚊一大碟意粉係出面D餐廳一定食到但要足料既話.. 我諗都真係得呢到搵到喇!!!!

有冇發覺佢地既PASTA 都會有少少沙律菜伴碟?

今日個湯係黑松露蘑菇湯, 好正!


呢個配搭係KINGS BELLY 都食到同一個質素…. 但我諗要DOUBLE 價錢!!!

味道呢原塊魚柳, 外面脆但入面都幾JUICY!! 呢個係一個人唔會食得晒囉!!!

個沙律除左個麵包粒唔夠香之外其他都係above average !!!

我地另外重食左個CARBONARA 跟左菠菜忌廉湯, CARBONARA係好正但個菠菜忌廉湯認真係麻麻… 

MANNA 食野.. 最好既係你真係可以坐得舒舒服服食一餐飯唔怕俾人趕你走
食完重可以去SOFA 個邊同D FRD 傾下計或者拎本書睇下打發下時間…. 靜靜地諗下野都得

佢地CASHIER 同用餐區係分開既…. 而用餐區更以半自助形式去做,食完野要自己執枱. 咁樣令客人有好放鬆同自由既感覺WOOO.. 同埋以MANNA 角度都可以慳返DD 人手(成本)…

可能你會問佢地D 書都好舊冇錯呀佢地個D 都係2手書我都拎左好多上去俾佢地
依家捐書俾佢地重可以全單9 …. 

#Manna #嗎哪 #大埔

沒有留言:

張貼留言