2012年1月30日 星期一

2012 農曆年之河南回鄉記-北京食玩之二

因為尋日對於個早餐.. 一試難忘... 所以今日都要帶食呢d 野最咀"鵰" 個個細舅父黎一試呢到既早點...

今日試肉絲炒麵... 同尋日一樣咁好味... 

水餃..... 好味.... 出色不只在個餃子本身.... 個湯.. 都好好味... 你以為佢係白水加D白菜..其實佢加左D 蝦皮落去煮.... 飲起黎好鮮味.... 

小米粥, 普普通通

炸醬麵, 好味呀... 麵好爽, 青瓜絲爽脆, 炸醬味濃... 

呢個叫糟溜蛋, 蛋花湯係用酒糟煮.. 之後加蛋... 幾香既酒味... 蛋好滑.... 

牛肉麵, 普普通通

之後我地就出發去2008 奧運場地... 
 食完.. 係天安門東坐82號車去啦..... 唔晒轉車.. 30 分鐘就到喇..

天氣好好呀... 藍天影出黎... 好靚呀.. 


鳥巢+ 水立方套票..... 

入水立方前.... 重有個佈景板俾你影返張相...

 多左個水上樂園WOOOO!!!!



  鳥巢水立方

 新聞中心..
冬天佢地會整個真雪場俾人入去玩... 當然係另外收費啦... 



好大枝野呀... 

玩完lur...... 我地係鳥巢既東邊坐車走喇.... 會經過一條圍住成個奧林匹克森林公園既河.... 河面結晒冰喇..... 好多人都落左去... 我地都唔執輸先..... 落去睇下啦.... HAHA... 真係好勁呀.... D 冰都幾厚.... 起碼我地企上去都冇裂先啦!!!!
 

 上左車... 我地就去左北海公園.... 入面原來個湖結晒冰就會變左做一個冰上樂園.... D 人可以係上面滑冰... 好似好好玩咁... 但都係每項有收費啦...



行左個圈... 我地就返去再嚐烤鴨.... (由於王家細少話我地之前個日食得唔夠正宗WOOO)....
叫左條烤魚.... 幾好味呀... 

烤鴨 .. 都OK.. 但冇尋日個個咁脆.... 同埋佢個皮都好薄.. 比起香港個D.... 真係差好遠... 


爆肚...... 好味呀.... 

四季豆.... 鹵味拼.... 



就係咁.... 呢餐就好飽咁過左..... 亦都到左成個 trip 既尾聲喇。。。。 
2站都好玩。。。 各有各特色。。。。。 
我最愛既。。 就係呢個時間既溫度!!!!哈哈... 
有機會我都會再去河南一次...... 好排住夜晚既天空.. 好多星..... 好靚呀!!!!


沒有留言:

張貼留言